Salta al contigut
Actualitat
Mostra
Buscador de Noticias
Formulari

 

Responsable de premsa

 
Vés enrere

El pessebre municipal de Sant Antoni s’inaugurarà el dijous 18 de desembre

15·12·2025
  • Festes
 Imatge El pessebre municipal de Sant Antoni s’inaugurarà el dijous 18 de desembre

L’Ajuntament de Sant Antoni ha informat d’un canvi en la programació nadalenca pel que fa a la inauguració del pessebre municipal. L’inauguració oficial del pessebre estava prevista inicialment per al diumenge 14 de desembre, però finalment se celebrarà el dijous 18 de desembre a les 17 hores.

A causa d’un imprevist, enguany el pessebre no podrà ser elaborat enguany como era tradicional pel pessebrista Jesús González, i aquesta tasca serà assumida per José Luis Maeso, mestre pessebrista natural de Valladolid i resident a l’illa d’Eivissa.

En Maeso compta amb una destacada trajectòria de 14 anys elaborant el pessebre de Vila i, en aquesta ocasió, també assumeix la creació del betlem municipal de Sant Antoni.

«El pessebre d’enguany, d’uns 7 m², recrea el misteri del naixement i l’arribada dels Reis, utilitzant figures de gran qualitat i una ambientació amb molta vegetació. És un pessebre castellà en el qual intent manifestar un espai per a la contemplació que convidi a imaginar aquell moment del naixement de Jesús, captant especialment la mirada dels infants, protagonistes del Nadal, però també la dels adults. Agraeix a l’Ajuntament de Sant Antoni la confiança dipositada per evocar il·lusions amb el betlem d’enguany, ha explicat en Maeso.

El pessebre municipal estarà ubicat al carrer de Santa Agnès, número 4, i es podrà visitar en horari de dilluns a divendres, de 17 a 20 h, i els dissabtes, diumenges i festius, d’11 a 13 h i de 17 a 20 h.

L’Ajuntament convida tota la ciutadania a assistir a la inauguració i a gaudir d’aquesta tradicional representació nadalenca.